Preskočiť na obsah Preskočiť na ľavý panel Preskočiť na pravý panel Preskočiť na pätičku

Vyhlásenie súťaže o predajné miesto v kaštieli počas konania DFF 2023 – občerstvenie

Dubnický jarmok 2023- Dubnica nad Váhom

A. ZÁKLADNÉ INFORMÁCIE pre výber predajcu občerstvenia

  1. Miesto konania:                                             nádvorie Dubnického kaštieľa
  2. Termín konania:                                             25.08.2023 – 27.08.2023
  3. Odporúčaná otváracia doba:                         25.08.2023        v čase od 17.00 do 00.00 
    26.08.2023 v čase od 18.00 do 01.00 
    27.08.2023 v čase od 14.00 do 17.00
  4. Organizátor:                                                   Dumat, mestská príspevková organizácia
  5. Predpokladaný počet predajných miest:       1 (nie menej ako 6 bm)

B. VŠEOBECNÉ PODMIENKY PREDAJA

  1. Všeobecné podmienky predaja sú zahrnuté vo Všeobecne záväznom nariadení mesta Dubnica nad Váhom č. 2/2020 o podmienkach predaja výrobkov a poskytovania služieb na príležitostných trhoch a ambulantného predaja na území mesta Dubnica nad Váhom (trhový poriadok mesta Dubnica nad Váhom) 

VZN je prístupné aj na webovom sídle mesta Dubnica nad Váhom

https://www.dubnica.eu/zverejnovanie/vseobecne-zavazne-nariadenia-mesta/vseobecne-zavazne-nariadenie-mesta-dubnica-nad-vahom-c-2-2020-zo-dna-23092020-4006.html?kshowback=

Kategórie predajného sortimentu:

1.predaj občerstvenia (cigánska, pečené mäso, klobásy, hot-dogy, hamburgre, hranolky a pod.)                 1 predajné miesto(nie menej ako 6 bm)

C. OSOBITNÉ PODMIENKY PREDAJA

  1. Víno a medovinu je oprávnený predávať len jeho výrobca alebo predajca, ktorý je priamym zmluvným partnerom (odberateľom) výrobcu.
  2. Uchádzač v kategórii týkajúceho sa občerstvenia musí byť oprávnený na výkon činnosti, ktorú má v súvislosti s prevádzkovaním predajného zariadenia realizovať, disponuje všetkými potrebnými povoleniami v súlade s právnymi predpismi SR.
  3. Jedlá a nápoje je možné podávať výlučne v jednorazových nenávratných obaloch vyrobených z biodegradova­teľných plastov, v ekologických materiáloch (PLA plast, cukrová trstina), alebo papierových obaloch. Z používania sú vylúčené obaly z penového polystyrénu, PP, PS a PET plastu.
  4. Organizátor nezaradí do zoznamu žiadateľov uchádzača, ktorý nepodal prihlášku do stanoveného termínu spolu s potrebnými prílohami,
  5. Uchádzač nemá vysporiadané finančné (daňové a nedaňové) záväzky voči organizátorovi trhov a Mestu Dubnica nad Váhom,
  6. Uchádzač nemá platné živnostenské oprávnenie (pri občerstvení – poskytovanie služieb rýchleho občerstvenia v spojení s predajom na priamu konzumáciu),
  7. Porušoval zmluvné podmienky pri predaji na trhoch v minulých rokoch,
  8. Porušil všeobecne záväzné právne predpisy pri predaji na trhoch v minulých rokoch, najmä porušil právne predpisy na úseku ochrany spotrebiteľa, na úseku hygieny, právne predpisy týkajúce sa používania registračných pokladníc a zákazu nelegálneho zamestnávania a z toho dôvodu bol uznaný vinným zo spáchania priestupku alebo iného správneho deliktu zo strany príslušného správneho orgánu (napr. regionálny úrad verejného zdravotníctva, daňový úrad, úrad práce, sociálnych vecí a rodiny, inšpektorát práce a pod.).

D. INFORMÁCIA O ZMLUVNÝCH PODMIENKACH

  1. Organizátor s úspešnými uchádzačmi predávajúcimi občerstvenie uzatvorí zmluvu o poskytnutí priestorov na zabezpečenie príležitostného predaja občerstvenia počas Dubnického jarmoku 2023, na základe ktorej uchádzač bude oprávnený užívať vymedzené priestory za účelom prevádzkovania predajného miesta. Zmluva bude uzatvorená na vyššie uvedené termíny konania jarmoku, v ktorom musí uchádzač/poskytovateľ  zabezpečiť prevádzkovanie – predaj občerstvenia.
  2. Vstupné je minimálne:
    1. predaj občerstvenia – 25,00 eur/bm/deň

E. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  1. Termín ukončenia preberania prihlášok: 21.08.2023
  2. Prihlášku zasielajte na adresu:   Dumat, m.p.o.

                                                     Ul. Andreja Kmeťa 360/5

                                                    018 41 Dubnica nad Váhom       

 v zalepenej obálke s označením podľa predajného sortimentu a to buď:

  • „Dubnický jarmok – občerstvenie“

K prihláške pripojte nasledovné prílohy: 

Podnikatelia/živnostníci:

  1. Príloha – výpis z Obchodného alebo živnostenského registra
  2. Príloha – identifikačné údaje pokladnice (vzorový bloček, alebo akýkoľvek iný bloček, ktorý vám vytlačí vaša eKasa).
  3. Príloha – čestné vyhlásenie žiadateľa podľa vzoru, ktorý je Prílohou č. 2 tejto výzvy (v prípade ak je žiadateľ zdravotne ťažko postihnutá osoba) že nie je povinný na predaj výrobkov a poskytovanie služieb používať eKasu.
  4. Príloha – rozhodnutie (RÚVZ) (kladné stanovisko) z príslušného orgánu – Regionálny úrad verejného zdravotníctva pre krátkodobý ambulantný predaj počas kultúrno-spoločenských podujatí (ak ide o trhový predaj pokrmov konzumovaných na mieste a potravinársky sortiment)
  5. Príloha – oznámenie (RVPS) o registrácií na Regionálnej veterinárnej a potravinovej správe (registrovať sa musíte tam, kde budete predávať svoj tovar, teda RVPS TN) a to v prípade predaja baleného-nebaleného potravinárskeho sortimentu, ovocie, zelenina ,med, medovníky, syry…
  6. Akceptovaná bude len jedna prihláška od jedného záujemcu.
  7. V prípade otázok pred termínom podania prihlášky je možné ich zaslať mailom na adresu: 

                                          natalia.malekova@dubnica.eu

  • Organizátor si vyhradzuje právo vybrať z prihlášok uchádzačov v zmysle ich sortimentu a v zmysle ponúknutej ceny za vstupné.

V prípade, že uchádzač ponúkne v prihláške vyššiu cenu vstupného, ako je stanovená minimálna cena vstupného za občerstvenie, kritériom výberu bude najvyššia cena a sortiment občerstvenia.

  • Po ukončení prijímania prihlášok budú všetci uchádzači, ktorí splnili podmienky, informovaní o výsledku výberu predajcov.
  • K cene nájmu bude organizátor účtovať aj cenu za odobratú elektrickú energiu v zmysle VZN č. 02/2020.